Tangrampuzzle kortizon olduğu için kenocort kullanılmaz canım benim de en çok kullandığım ilaçtı ağız yarası için ama kullanılmaz zaten ne kullanırsan kullan o yaralar bir haftadan önce geçmiyor tek tavsiyem vitamin takviyesi al vitaminsizluk aft yapıyor ben emzirirken şuan emziren anneler için eczaneden aldığımız imom latte diye bir vitamin kullanıyorum iyi geliyor genel anlamda birde yaralarını sade maden suyuyla temizleyebilirsin