mematiii saat var aklımda… Hiç şaşmaz, her türlü sevinir 👌🏻 ya da model araba ama onlara para vermeyi manasız buluyorum (koleksiyon yapiyor, belli bir markanın, belli yillar içinde çıkardığı arabaları kutulu olmak koşulu ile alıyor. Antika pazarında tanesi 1000 TL falan. Kendisi veriyor da ben no no 😄) eşinizin yaptığı koleksiyon vs varsa, ona parça da ekleyebilirsiniz😊