bugun daha cok dikkatimi cekti yürürken ayakları içe basıyor ayak bileğinden itibaren başlarda yürüyemediğinden yamuk adım atıyordur diye düşünmüştüm bezle ya da bezsiz de aynı sekilde yürüyor internette cocuk doktoru görsün ortopediye yönlendirsin diyor ama nereye randevu alayım bu sorun nasıl çözülür napılır neyden kaynaklanır gözüme çok takılıyor yürüyüşü 13 AYLIK