bilginnn
4 ay 3 günlüğüz bizde.Arasım 7 kg , Aybarsım 8,5 kg sürekli kıpır kıpırlar maşallah 🧿 . Etrafa gülücükler saçıyorlar , yüksek sesli sesler çıkartıyorlar böyle çığlık atıyor gibi kahkaha atıyorlar😜ilgi çekmek için seslerini yükseltiyorlar☺️ sürekli onlarla konuşayım ilgileneyim istiyorlar bu evre zor oluyor . Odadan çıktığımda bir tanesi sürekli ağlıyor yanında olmamı istiyor ana kucağını sürekli mutfak salon ve giriş olarak taşımak zorunda kalıyorum. Birlikte yemek yaparken mutfakdayız çamaşır katlarken girişde diğer zamanlarda da salonda takılıyoruz. Eşim gelene kadar böyle devam ediyor. Sabahları oyun minderine koyuyorum yarım saat takılıyorlar ondan sonra biraz kucak biraz ana kucağı birazda dönme gareketleri yaptırmaya çalışıyorum. Bana kalan zaman hiç yok🤣