Esraprm Kızlarrr sorum başlıkta. 2 gündür ishaliz. Doktorumuz takviye edici probiotic önerdi aldık ve kullanıyoruz. Anca mı fayda edecektir veya diş çıkana kadar bu ishale ne yapsak faydası olmaz mı bilgisi olan,deneyimi olan var mı?
beyzzsenturkk_ Esraprm diş dönemi kızım yoğun ishal olur hep muz yoğurt patates seklinde beslerim zaten en sevdiği şeylerdir diş çıkarırken seçicileşir sonra düzelir sizde öyle yapabilirsiniz
Esraprm Eliaemir bizimde öyle sıvı şeklinde içiriyorum 2 defa kullandık ishalin renginde farklılık oldu tabi ama daha ishalimiz kesilmedi inşallah kesilir ya :(
Serpilyigit Tek diş genelde 3 gün sürer yoğurt iyigelir suyu da bol icersesorun olmaz bizde 3 diş 10 gün ishal çektik probiyotik entoragemina olarak önerdi doktor ilk kullanimda kesti ama doktorun dediği diş zamanları savunmasiz olduğundan mikrop kapiyorlar dedi herdisde olmaz dedi ama bizde her diş cikarmada ishal oluyorcocuk kısa sürerse problem etmiyorum uzun sürerse tabi kullanıyorum
Esraprm Serpilyigit bizde probiyotik kullanıyoruz daha ishalimiz kesilmedi. Evet dediğiniz gibi yoğurt,su,muz veriyorum inşallah faydasını görürüz ya. Bir de büyük ihtimalle alt dişin yanındaki dişler geliyor hepsi birden o bizi mahvediyor iştee
User Esraprm rengi nasıldı, benim kızım da 15 aylık iki gündür ishal ilk kez böyle bi kaka rengi gördüm çok açık yeşil gibi mat bi renk
Esraprm User aynen bizimde öyleydi. Probiyotik kullanıyoruz biraz sarımsı gibi olmaya başladı inşallah bir an önce atlatırız :)