Bal_arisi_
Yaşadığınız yerdeki neme göre değişir
Benim orkidem senede 4 kez çiçek açıyor
Şuan 3. kez tomurcuklandı çiçek açacak
Nişan çiçeklerimden biriydi.
Ben tabaktan sulama yapıyorum.
Tabağında su bittikçe ekliyorum.
Yapraklarını da limonlu su ile pamukla siliyorum.
Şeffaf saksıda olmalı.
Işığı direkt değil perdenin arkasından almalı.
Ben Kayseri’de yaşıyorum.
Bu sebeple sulama çok sıkıntı olmuyor.
Ama deniz olan bir şehirdeyseniz kurudukça tabaktan sulama yapmak iyi olur diye tahmin ediyorum