Ezgialp sadece kendi firmasına gönderebiliyorsunuz. Bu ürün kadar basit ürün görmedim ben hayatımda. Geçen sene şubat ayında 780 ₺ ye aldım , ben aldıktan sonra 400 ₺ lere düştü fiyatı. Hadi neyse o şans. Aldığımda hamileydim hiç kullanmadık. Bu ocakta bebeğim hasta oldu 10 gün rahat kullanabildik sadece. Sözde portatif bir ürün , şarjlı kullanımı kolay ya kısa sürede şarjı bitmeye hatta prizde olmadan kullanamamaya başladık. Şarj yuvası da oynuyordu zaten , bir gün gece hava verirken şarj yuvası da elimizde kaldı. Bebeğim çok hastaydı be gece gittik eczanelerde hava makinesi aradık. Şükür istediğimiz modeli bulabildik. Onu kullanmaya başlayınca gördük ki nexus çok az buhar veriyormuş. Yani anlayacağınız çöp bir ürünmüş. Bende daha gönderemedim , elimde kaldı.