Kuyavuz Geçtiğimiz ya başıma geldi. Hemen nöbetçi eczaneye gidip aldık. Emzirme döneminde olduğum için Ella değil de ertest diye bir hap önermişti. 10 saat emzirmemek gerekiyordu. Gece bebeğimi son kez emzirdikten sonra uyutup içtim. Öncesinde sütte sağdım bol bol. İlacı içtikten sonra sabaha kadar hep sütümü boşa sağıp döktüm bebeğim etkilenmesin diye. Emzik, biberonla süt ve su verdim. Bunlar bebeğinizi oyalayabilirse bu şekilde yapabilirsiniz