gunesinayi0301 betululasan bnce normal bnim de sık sık oluyor ayaklarınızı usutmeyin sakın o zaman daha çok ağrı oluyor
Themom_ betululasan üşütünce oluyormuş ayak değil sadece belden karından falanda yel girince de oluyormus o sezaryen yeri ağrısı bugün öğrendim bunuda :)
betululasan @“gunesinayi0301” kalın çorap panduf giyiyorum ama bebeği indirip kaldırmakla alakası olabilir mi acaba diye düşündüm
betululasan @Themom_ Ne kadar zor şu sezeryan Allah normal doğumda o an ağrı sancı verirmiş bir daha hatırlanmazmış bizimki her sızlayıp acıdığında aklımıza geliyor unutamıyoruz nasıl olcak bilmiyorum
beyzzsenturkk_ betululasan her doğumun bir olmadıgını unutmayın her ay regl olmamla dikişlerim ilk gün ki gibi sızlar ve doğumum da travma kaldığından bazı geceler hala rüya görürüm belki bedensel olarak tek seferlik bir acı yasıyoruz ama normal doğumun da psikolojisi ağır
betululasan @beyzzsenturkk_ Çok geçmiş olsun Rabbim hepimizin yardımcısı olsun kolay acılar değil gerçekten belkide kış olduğu için soğuktan olabilir