1 saat önce kızımı uyuturken mideme acı bir kramp gibi bir sey girdi midem büzüştü başım ağrımaya basladı eşimi çağırdım içeriden kızımı ona bıraktım tam 3 kere kustum çok afedersiniz safraya kadar çıkarttım.
Şimdi başım ağrıyor ellerim titriyor yine hafiften mide bulantım var vertigom var acaba omu tuttu diye düşündüm fakat baş dönmem yok çok şükür.
Yediğim bir şey mi ağır geldi desem aksam 7 de yemek yedim sonra da bir sey yemedim çay kahve dışında zehirlenmiş falan olabilir miyim? Ya da üşüttüm mü acaba?