gulsahh123 aaaa öyle mi. İyi ki stok yapmamışım o zaman. Ama yine de bi deniycem merak ettim. Ben hep sarı paket aldım geçenlerde hastanede yattı oğlum bez bitince marketten mecburen mavi paketi aldım. Hem daha sert hem daha küçük kalıp hem de sızdırdı. Gündüz onu kullanıyorum gece sarı paketi. 10 tane falan kaldı mavi palette. Üzerinde de idrar göstergesi vardı. Yenilenmiş sanırım tekrardan molfix.