busesa89 Kızlar doğumdan sonra 4. Ayda bir saç dökülmem başladı kel kalıcam ,varmı benim gibi olan korkuyorum
yasemncnar950585 busesa89 aynı şekilde 4. Aya girdik bende de dökülmeler başladı doğumdan sonra dökülme oluyor diye duymuştum 4.aya kadar dökülmem olmadı aaa ne güzel bende saç dökülmesi olmadı diye seviniyordum ki aniden dökülmelerim başladı evde yerde hep saçlarım var her taraftan çıkıyor napacağımı bilmiyorum saç kesimi keser mi ki dökülmeyi
Eb2 busesa89 derhal kan ilacına başlayın. Bende de aynı hadise var. Bebeğim 6 aylık. Saçım dökülmüyor resmen akıyor. Her duştan çıktığım da eşim saçını mı kestin diye soruyor düşünün. Kan ilacına başladım 2 haftadır biraz duruldu sanki ama saçlarımın 3 te 2 si Gitti
beyzzsenturkk_ busesa89 urban tonim kullanıp düzenli kestiriyorum bebek saçlarım çıkıyor cok memnunum kaçıncı şişem bilmiyorum o kadar güzel ki bir sürü saç fışkırdı kafamdan açıklıklarımda kapandı🫶🏻
v3ba Avuç avuç dökülen saçlarımı görünce bende çok üzülüyorum yapacak birşey yok deyip kalçama gelen saçlarımı küt kestirdim
Kubracigimm busesa89 benim 3.ayda dökülmeye başladı avuç avuç gidiyordu resmen 6.ayda duruldu. Bir süre sonra sizin de geçeceğini düşünüyorum.
Ballikizim99 Benimde doğumdan hemen sonra başladı acayip dökülüyordu kıpkısa kestirdim yine devam etti artık kazıtacak dırıma gelmiştim 5 ay oldu doğum yapalı yeni yeni azaldı gibi biraz dökülmesi yine dökülüyor ama o zamanki gibi değil
Tansukiz busesa89 1 yaşına kadar dökülme yaşadım baktım olmuyor bu biberiye tarifini denedim urban tonik aldım düzenli olarak yapıyorum saç dökülmem neredeyse %90 bitti ve yeni saçlar çıktı. Urban tonik için saçı beyazlatıyor diyorlar o yüzden size tavsiye etmek istemem ama bende beyazlık falan yapmadı kaç aydır kullanıyorum denemek lazım.