Selam kızlar,4 aylık bebeğim var doğduğundan beri hem mama hemde anne sütüyle besleniyor doğunca ilk bi hafta kadar hastanede yattı rahatsızdı oradada mecburen mama veriyorlardı tabi ben yine gidiyordum emzirmeye ama fazla sütüm olmuyordu o yüzden de ayrıyeten sağıp götüremiyordum,bebeğim hastaneden çıktı yine sütüm az geliyordu mecbur mama veriyordum ama şuan çok şükür sütüm gayet güzel geliyor o yüzden de mamayı kesmeye karar verdim şu son bir aydır vermiyorum ama iki gün önce bebeğimin kilosunu öğrenmeye gittiğimde 300 gram aldığını öğrendim biraz morelim bozuldu normalde her ay düzenli en az bir kiloya yakın alıyordu bu ay fazla almamış acaba tekrar vermelimiyim sütüm yetmiyormu diye düşünüyorum ve bu yüzden sizlere sormak istiyorum.(Aslında biraz çevremdeki duyumlardan dolayı mamayı bıraktım hasta olur bağışıklığı düşük olur dediler iyimi yaptım kötümü yaptım bilmiyorum):