Ensar2022 merhaba deneyimli anneler ☺️ kimyasal gebelik yaşadım hatta bugün kanamam oldu ama hayırlısı tabi çok şükür mudhaleye gerek kalmadı kimyasal gebeliğin pesine hamile kalmada bı sorun oluşmaz diyimi yaşayan ve peşine hamile kalan varmı acaba☺️
Doga80 Ensar2022 bende 2 ay üst üste kimyasal gebelik yaşayıp 3.ay da sağlıklı gebelik geçirmiştim, kimyasal gebelikten sonra daha kolay hamile kalınıyor demişlerdi, bende öyle oldu
Nehir-Poyraz Ensar2022 üç kimyasal bir kürtaj daha sonra sağlıklı gebelik sonucu çocuğum 18aylık merak etme sorın olmaz ama altındaki sebebi bulmak lazım bende pıhtılaşma sorunum varmıştı ondan olmuş
tubiiik_ Ensar2022 2 kere kimyasal gebelik yaşadım doktor saglıklı gebelıkte bı sıkıntı olmaz demişti
Ensar2022 Nehir-Poyraz benim bitane bebeğim var ikinciyi düşünüyoruz oda kimyasal oldu bugün adet olsum Allah bağışlasın inşallah ☺️
Doga80 Ensar2022 çok olağan nerdeyse her kadının başına gelen bir durum demişti doktor bana, Allah’ım izniyle kavuşursunuz inşallah bebeğinize 🙏♥️
Zumra2505 Ensar2022 kimyasal gebelik yaşadıktan hemen sonra ki ay hamile kaldım çocuğumu sağlıkla kucağıma aldım . Eğer planlıysa istiyorsanız bir daha ki ay yumurtlama gününü takip et değerlendir. Çünkü rahim yenileniyor temizleniyor diğer düşükler gibi bir süre beklemene gerek yok geçmiş olsun
Ensar2022 Nehir-Poyraz dün gittim kanamam oldu bebek tutunamadi ama doktor bir sorun olmaz dedi istiyorsan gebelik tekrar dusunebilirsin dedi
Ensar2022 Nehir-Poyraz Allah razı olsun canım inşallah bu ay tekrardan sağlıklı şekilde kalırız bakalim