Merhaba, bebeğim 36+3 haftalıkken doğum yaptım kilosu düşük ve sarılığı yüksek, 15 günlük oldu kızım, 2. Kez fototerapi uygulanıyor. İlk gittiğimiz doktordan maalesef memnun kalmadık şuan doktor arayışındayım, pendikte önerebileceğiniz çocuk doktorları hangileri?