ayselina58 Kakasını 4 günde bi 5 günde bi yapıyor kabız mı bilmiyorum ama gaz çıkarınca kabız gibi çok kokulu oluyor ne iyi gelir kızlar
gulshhh ayselina58 Anne sütuyle besleniyorsa 10 güne kadar normal diyor doktorlar ama siz yinede bitki çayı tüketin papatya çayı emziren anneler için kurtarıcı hem sütünüzü arttırır hemde sütten bebeğe geçer ve kaka yapmasini kolaylaştırır biz arkadaşlar olarak bebeğimiz kabız olduğunda papatya çayına sarıyoruz ve güzel sonuclar alıyoruz denemekte fayda var ☺️
betulonder Benimkide öyleydi anne sütü alıyor sadece. Şuan 5 aylık oldu anca düzene girdi. Doktor tavsiyesiyle ben taze sıkım zeytinyağı veriyordum hergün 1 damla ozaman yapıyordu 2 günde bir.
cigdem_47 4 aylık bebeğim 14 gündür kaka yapmıyor 40 günü bittikten sonra başladı 10 güne kadar da yapmıyor ne yazikki ben zorla yaptırmaya çalışıyorum probiyotik damla kullanıyorum zeytinyağı kullandım ama hiç faydasını görmedim