dilekkdavut bende bugün sana yazacaktım yorumuna denk geldim 🥰 benim doğumdan sonra ödemim hemen geçmemişti hala vardı 4-5 gündür kullanıyorum ve azaldı valla gerçekten. Kilo olarakta azalma var iki gündür dikkat edemedim ama yine de etkili bence. Bide iştahı azaltıyor ama tamamen kesmiyor yemen gerekeni yiyorsun yine ama porsiyonlar düşüyo ve açlık hissi gelmiyor hemen. Tatlı isteğim bitti gibi resmen. Bence bi şans verilir yani tabi uzun süre ve düzenli kullanmak gerekiyor 😊