Guleroz Öneclikle sağlıkla büyütün bebeğinizi.. Stres sütün en büyük düşmanı ne kadar stres olmayın desemde illaki olunuyor ama şunu unutmayın tüm anneler öyleyiz sütüm yetiyor mu, bebeğim doyuyor mu?.Biraz dış dünyaya kapatın kulakları bana da böyle çok diyen oldu ama kendimi yedim bitirdim bir de sürekli aç bu çocuk diyen kaynana olunca delirmemek elde değil.
Sık sık dinlenin imkanınız varsa tabi.
Bol bol su tüketin.
Dut kurusu, kuru incir, kuru kaysı bunları yiyebilirsiniz, hoşaflar içebilirsiniz.
Bestlak damla kullanmıştım ben.
Sütünüzün yettiğine inanın, kimi bebek az emer kimi bebek çok. Sanki az önce emmemiş gibi davranabilir tıka basa da doyursun bu tablo sürekli olacak kucağını liman biliyor acıksa da acıkmasa da seni istediği için memeye geliyor.
Birde mamaya önyargı ile yaklaşma ben çok önyargılıydım 6 ay sadece anne sütü verecem dedim durdum şu an bebeğim hasta ne şırubu kaldı, ne suyu, ne maması, ne ek gıdası şaşkınlıktan her yolu denedim. Allah yardımcımız olsun.