uykusuzanne__
Oğlumda bu şekilde fazla kelimesi yok 18 aylıkken doktorumuz 2 yaşa kadar normal karşılanır fakat geç kalmayalım 3 ay sonra gelin bir görüşelim dil terapistine ihtiyaç duyabilirsiniz demişti TV ekran yok bolca kitap aktivite halindeyiz ne hikmetse konuşmuyor ozellikle yürümeye her işini kendi hallatmeye basladiktan sonra iyice geriledi. Perşembe günü için çocuk doktoruna tekrar randevu aldık netice ne olur hiç bilmiyorum