Merhaba arkadaşlar öncelikle ilk 6 ay anne sütü, anne sütü alınamayan durumlarda formül mama vermem gerektiğini biliyorum. Fakat şöyle bir durum var ki benim bebeğim emmiyor sağarak vs. Veriyorum veya uykusundayken emziriyorum ama sütüm yetmiyor doktorumuz mama da vermem gerektiğini söyledi. Bu ay berbat bi sıkıntı yaşıyoruz sütüm epey azaldı eşimin iş yeri maaşını ödemiyor mama alacak paramız kalmadı isteyecek kimsemiz yok herkesin durumu ortada. Bebeğime ne yedirebilirim kaşık mamalar daha ucuz onlardan yiyebilir mi şuan ya da evde kendim bir şeyler hazırlayıp verebilir miyim ? Çok üzgünüm bir annenin bebeğini besleyememesi çok zor. Şimdiden önerileriniz için teşekkür ederim 🙏