lceLady Sanki az ağrılarım varmışş gibi birde diş çıktı başıma 🤦♀️Bu dünyada rahat yüzü yok bana 🙄 Devlet hast randevu aldım ama doğrumu aldım acaba. Bosuna gitmemeyim. Diş çekimi olacak,çürük Randevuda genel diş veya ilk muane oluyor. Bu ne demek??
aysegul_my lceLady ben devlette diş cektirmekten hep korkmuşumdur yani seneler önce cocukken cektirdim cok zordu sizin hastane nasıldır bilemem yanlış yönlendirmim çekilecek bi dişse bizim burda devlet hastaneleri hemen çekelim diolar bi kere hemenmi cekiceksiniz deyip kaçıp gittim ondan 10 gün sonra özel klinikte cektirdim en azından acısını hissetmiyorum devlette kullandıkları anestezi ile bunu yapamıyolar hissediyosun o acıyı ama klinikte o acıyı 10 üzerinden 2 gibi tarif edebilirim
Audanur38 lceLady dişinizde iltihap varsa antibiyotik veriyor daha sonra bi kaç gün kullan çekelim diyor gidiyorsun randevu alıp önce molfin vuruyır daha sonra biraz sışarda bekliyorsun uyuşuyor zaten korkmanı gerektirecek bi durum yok çekiyor hissetmiyorsun bile ama o ilk çekildiğinde ağzına ilaçlı pamuk verecekler onu atma hemen bi 1 saat kalsın ağzında kanamayı durdururmuş atarsanda baya kanaman olurmuş ilk 24 saat çok sıcak çok soğuk. çok sert şeyker yeme yeter yakın zamnda çektirdim iki günde geçti aprı hissetmedim bile molfin etkisi geçince ve devlette çektirdim Gebel diş pardon tam okumadım devlette diş çekimi nasıl oluyor deyince anlattım bende 😂 genel dişten randevu alıyorsun önce
Hamburgerr lceLady doğru almışsınız ama iltihap varsa önce antibiyotik verir sonra çeker çene cerrahı demiş bir arkadaş ama o ameliyatlık dişlerde oluyor. 20likse cerrahiyle yönlendirirler normal dişi direkt çekerler antibiyotikten sonra
Alya-Sena lceLady agiz ve dis sagligi hast. Gidiyorm bnde. ilk once muayene ediyor sonra filme gonderiyor. Igne vuruyor uyusuyor agzin. cekilecek dis varsa cekiyor dolgu varsa dolgu yapiyor v.s baska islem varsa kendileri gun veriyor. Diger devletleri pek bilmiyorum ama bulundgm ilcedeki cok iyi.
lceLady Sağolun kızlar. Evet iltahap olustu. Evde vardı içiyorum ama randevumu aldım. İltahap insin hemen gidicem