Kızlar merhaba, 14 aylık bi kızım var. Direk konuya gireyim beni sevmediğini düşünüyorum. Babasına aşırı düşkün bazen babandan mı çıktın diyesim geliyor ama babası da aşırı düşkün banyo hariç her şeyini yapar. Ama ne bileyim anne farklı mı olmalı yoksa gereksiz kıskançlık mı yapıyorum? Asla yemek yediremiyorum babası yediriyor, gündüz bi şekilde uyutuyorum ama akşam uyumaya götürdüğümde baba baba dedi babasını çağırdım o uyutuyor. Babası bana sarılsın kıyamet koparıyor. Yani o varken beni hiç aramıyor. Sevmediğini düşünüyorum. Kendimi anne gibi hissetmiyorum. Normalde asla ikinci çocuk istemiyordum ama sırf anne olduğumu anlamak için istiyorum artık. Bilmiyorum sizin öneriniz veya fikriniz var mı. Lütfen güvenli bağlanmış gibi şeyler söylemeyin çünkü buna inanmıyorum. Çok üzgünüm..