karahann Menejit aşısı oldu iki tane birden kızım şuan 36.9 yatmadan evvel calpol verdim ama yüksekmi? Yükselirmi acaba
naynini karahann yükselir mi bilmiyorum ama 36.9 yüksek bir ateş değil 😊 kulak içi ateş ölçer ile 38.4 u görmeden calpol vermemeye çalışıyorum.
naynini karahann ben Braun kullanıyorum https://ty.gl/fzap5oxw1b Gayet memnunum 👌🏻 38.5 üstü ilaçla müdahale dedi doktor ama ben bazen daha erken verebiliyorum🤷🏻♀️