zysk Kızlar gerçekten kafayı yemek üzereyim 45 günlük bebeğim aksam 6 dan beri uyumuyor çok fazla gazı var çıkarıyor masaj yapıyorum rahatlıyor fakat devam ediyo çok ıkınıyor ağlıyor uyumuyor mama ile birlikte emziriyorum ne yapıcağımı şaşırdmm😢🥴
Blueberry0 zysk bizimkide öyle hep ıkınıyo kendini kasım kasım kasıyor . metsil damla kullanıyrz ama işe yaramıyor. gündüz uykuları hiç yok. Şuan sallıyorum uyusun diye ama bu saate kdr yine çığlık çığlığaydı… sabah 9 dan bu saate kadar uğraşıyorum 😩Bu arada uyusa bile hemen uyanıyor
Melisa0007 Blueberry0 oğlumda öyleydi doktora götürdük sonra mama değiştirdik reflüsü varmış reflü mamasına geçtik çokta kusuyordu ama kusma gibi bir sorununuz yok sadece ıkınma ise mamanızı değiştirmenizi tavsiye ederim sma comfort güzel
alya65 zysk hipp çok kötü benim bebeğim hipp verdiğinde gazdan kıvranıyordu yavrum. Sma comforta geçtim çok rahatladı
Blueberry0 zysk evet çok denedim . aptamil kabız yapıyo hippte hep kusuyordu bebelacta hep topak topak kalıyor sma optipro bi ara kullandık iyiydi ama confort olanı denemek istiyorum kolay sindirim için ama bulamıyorm 1 num hiç 😩 şuan evolvia kullanıyoruz yeni
zysk Blueberry0 suan kullandığınız mama iyi geldimi benim bebeğimde aşırı gaz var mamadan mı oldu anlamadım😢
seizetheday zysk kucağınıza alıp beyaz gürültü açın sakinleşiyor biraz yapacak bir şey yok ne yaparsak yapalım o ağlama nöbetleri oluyor
4156321ss Sıcak su torbasıyla ısıtıyordum sırtını karnını ve yatağını birde sap simpkex kullanıyordum 2 Ay. Dan sonra azalmaya başladı
-gzmm- Melisa0007 bende hipp kullanıyorum gazı var ama hep vardı gaz yaptı mı anlamadım ama kendini çok kasıyor ısınıyor emzirirken de kusuyordu mama içerken de kusuyor ne olduğunu anlamadım şimdi ben
htc36 zysk bnde aynı durumdayım ksfsyi yiyeceğim 8 yaşında oğlum var bi ona Bi bebeğe yetişmeye çalışırken yoruldum