Alıştırma bardağı ile denedim içmedi. Biberonla denedim içmedi. Bardakla denedim içmedi. Kaşıkla denedim içmedi. Suyunu aromalandırdım içmedi. Suyunu ılıştırdım içmedi. Bebeğim 7.5 aylık. Ek gıda yediği için içmesi lazım ama içiremiyoruz. Formül mama içiyor bu arada. Ne yapmalıyım?