senosss1 Şuan 3 aylık 2 numarayı kullanıyoruz az akışlı olanını ama artık ağlıyor sanki çok çekemiyor ve çekerken sürekli uyuya kalıyor bitiremiyor 3 4 numaralarını asla anlamadım aylık olarak hangisini kullanmam gerekiyor
senosss1 Seftaliannesi çok gelip kusmadı demi bi tane var bende onla çok çabuk içiyor ve kustu normalde kusmazdı
Seftaliannesi senosss1 ilk birkaç gün yutarken zorluk çekti sonra alıştı 2 numara kullanıyordum bende çocuk yarım saate bitiriyordu mamayı yoruluyordu