Tugbaakarcayy Bi poh yedim ki sormayın. Ehliyetimi kaybettim ve e devlette kayıp ilanı yaptım ki kullanılmasın. Şimdi girdim baktım sürücü belgeniz iptal edilmiştir diyor tekrar mı ehliyete yazılıcam ben şimdi🤦🏻♀️ nolcak ya bilen varmı
Deletedmom_106 Tugbaakarcayy kız niye bi daha giresin . . Sonuçta almışsın . Bu arada benimki de kayıp büyük ihtimalle evde ama bulamıyorum
Tugbaakarcayy Deletedmom_106 ya ne bileyiim kafayı yedim gittim 199 u aradım hakkım varmış çıkartmaya nette diyor sürücü kursuna psikotekniktir bilmem ne çıldırdım😂 neyse sakinleştim alma hakkım varmış 🤣🤣 sende bul yoksa benim gibi gidip 1200 ödersin boş yere🤣
Deletedmom_106 Tugbaakarcayy ayy hemen yarın evi alt üst ediyorum . . Almam kız zaten kimse ehliyet sormuyo 🤣🤣
Tugbaakarcayy Deletedmom_106 hemde hiç sormuyorlar kadın sürücüyüz diye galiba🤣 1.5 sene öyle kullandım