Elifkrt Canım neden olmaya çalışıyorsun ki zaten emziriyorsan sıkıntı yok 2 seneye kadar gelmeyebilir adetin ki bebeğin daha çok küçük stres yapma bence mesela ben 17 aydır olmuyorum doktor normal diyor daha bugün gittim kontrole gayet temiz rahmin yumurtalıkların ama emzirdiğini için normal dedi 😂