Kızlar biliyorum acelen ne diyeceksiniz ama bebeğim 8 aylık ayağının üzerinde duramıyor kıvrılıyor ayakları ben tutarken de basamıyor yani
Karşılaştırma yapmak değil amacım asla bebeğimle aynı ayda bir bebek var yürüme arkadaşıyla tek başına duruyor ayakta
Normal mi bu durum