brgl310 Bugün 4 aylık aşıları oldu ateşi 37.6 civarında seyiriyor nasıl düşürebilirim çok huysuz çok canım yanıyor şu an 🥺
Cennet70 brgl310 merhaba ateşi çok yüksek değil ama aşı ağrı yapmış olabilir calpol varsa ağrı kesici verebilirsiniz 💕 doktora sormadınız mı söylerlerdi zaten
buseyrdmc brgl310 bir tane fitil var saglık ocagı veriyor çok işe yarıyor calpolu genelde pek ön etmiyorlar zaten bebeğin kücük yarın istersen sağlık ocağına uğrayıp fitil isteyebilirsin ben bebeğimin ateşini hep onunla duşürdim agrı kesici özelligi de var şuan ilaç yoksa soğuk bez uygula üzerini örtme özellikle çorapsız uyut rahatlayacaktır
Belcim30 brgl310 en etkilisi ılık bir duş suyun ılık olması önemli ne sıcak ne soğuk olacak böylelikle 1 derece düşer odanın ısısını düşür temiz hava iyi olur ve limonlu ılık su buda iyi geliyor.. Üstüne bir zıbın bir pijama takımı yeter biraz çorapsız kalsın sonra giydir üstüne ince bir örtü ört inşallah düşer.. Korkma çünkü ateşi yüksek değil biraz var sadece
naynini brgl310 soğuk uygulama en güzeli 👌🏻 ılık suyu, bez ile eklem yerlerine ve başına koyun, vücudunu silin. Calpol verebilirsiniz, kilosunun yarısı kadar olacak şekilde 😊 çok geçmiş olsunnn 💐
Aygul58 Evde bez varsa hafif ılık su ile soğuk uygulama yapın kol altları alını bacak aralarına fitil varsa yarım fitil de atabilirsiniz
brgl310 Cennet70 doktor bakmadı bile hemşire hemen vurdu tek kelime etmedi soru bile soramadan kaçtı gitti
Messstttt1234 buseyrdmc merhaba. Ateşliyken vücut serin ayak çoraplı tutulacak demişti doktor. Siz de bir sorun isterseniz
Messstttt1234 buseyrdmc brgl310 hekimim yanımda diye uygulama var. Onu indirip vereceğiniz ateş düşürücü miktarına bakabilirsiniz. Her ay için farklı ml oluyor. Ateşi çok yüksek değil ama ağrı kesici için bize de calpol vermişti.
Cennet70 buseyrdmc ?? Çünkü bize doktorumuz 2 ay aşısından sonra verdi aşı sonrası huzursuz olursa ver diye açmamıştım hiç 4. Ay aşısı ağır olur diye tekrar yazdı uydurmuyorum yani
buseyrdmc Messstttt1234 tam tersi bebek veya çocuk ateşliyken çorapsız uyutulur her Doktor’un bakış açısı farklıdır bir şey diyemem ama ben hangi doktora gittiysem kendi araştırmalarımdan da yola çıkarak asla çorapla uyutmuyorum
Belcim30 Obd 2 yaş aşısı dışında bütün aşılarda duş kaldırılır.. Eski dönemlerdeki aşılamalarda iltihaplanma olurmuş ama yeni dönem aşılamalarda bu durum söz konusu değilmiş 🤗
Umutlu1anne Öncelikle sizin sakin kalmanız önemli. Aşı sonrası çok normal bi durum bu. İnce giydirin üstünü çok örtmemeye çalışın yüksek değil ateşi ama olur da yükselirse diye üstünü örtmeyin hatta calpol genelde 6 ay sonrası için öneriliyor ama siz bir çay kaşığı verebilirsiniz bunun bi zararı yok demişti doktorumuz. Geçmiş olsun
Bebegimm1 brgl310 agrısı varsa mor calpol var onu verin ateşi çok yüksek değil üstünü ince bırakın odası da çok sıcak olmasın düşer agrısı oldugu için ateş düşürücü de vericeğiniz için oda etkisini gösterir
OncedenGurme brgl310 doktorumuz doğduğundan beri 38.5 altını ateş olarak nitelendirmiyor. Üstünü inceltin, soğuk kompres yapın, evin derecesini düşürün