Ya Allah aşkına bu ne ya. Tamam sessiz reklamları anlıyorum. Habire alttan çıkıyor. Onlarda rahatsız edici. Ama son ses bangır bangır reklam ne demek bu saatte ya. Medya sesini kısın demeyin sakın bana. Durmadan onu mu takip edicez. Bu bir anne bebek uygulamasi degilmi. Ne işi var sesli reklamın. Bebeğim yerinden sıçradı ya. Sırf bu yüzden uygulamayı silmiştim. Gene öyle olucak sanırım.