elifnsli Kızlar 8 aylık bebeğim var her ay acaba mı diye çok korkuyorum geri çekilme ve kondom kullanıyoruz emziriyorumda nasıl korunabilirim
Ebrupinarrr elifnsli Kocaya yanaşmayarak 😅 Kesin çözüm Şaka bir yana YAZZ doğum kontrol hapı kullanıyorum
Reyhan34 Belcim30 bnde doğumdan sonra 9 aydır prezervatif korunuyorum şükür bişe yok olmaz da inşallah ömürboyu
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala elifnsli bana yan etkisi oldu maalesef :( Ayda 2kere adet olmaya başladım.. 1ay ara verdim ve hasta olmadım, 1ayın dolmasına yakın yani (dün) "hasta oldum. Sürekli adet olmamın sebebi hapmış. Bazıları da adet olmuyorlarmış hap yüzüne.
gamzekuzeyege elifnsli valla özellikle duymadım evet direkt alabilirsiniz reçeteye yazılmıyor zaten adetin 2. Günü başlıyorsunuz kutu bitince 7 gün ara verip tekrar başlıyorsunuz
elifnsli NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ben 3 aylık iğne düşünüyordum doktorum önerdi onda da hiç adet olmama beni korkuttu
Arzuubal NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ben de o yüzden doğum kontrol hapı kullanmıyorum hele emziren annelere verilen haplar daha da bozuyor sanki düzeni
Belcim30 Arzuubal valla orasını bilemem ama bu kadar rahat olmaları da beni benden alıyor ya oh valla çocuk doğuran sen bakan sen bide keyfi seçen o 🤔