MrsDumanAda nesi yanlış acaba kızım 3 bcuuk aylık ben bazen kakasını az yaptigi dönemlerde veya koyu yaptigi dönemlerde 1 ölçek az mama koyuyorum ki bunu doktorda önermiştir bazen 100 veya 110 cc lik su koymuş oluyorum 3 bucuk ölçek mama koyuyorum neden mamanın formu bozulsun yaa çok da abartmayin lütfen sanki atomu oluşturuyoruz 120 cc suya nasılki 4ölçek koyuyosak 110 veya 100 cc lik suyada 3 bucuk ölçek mamada koyabiliriz arkadaşimin kızı da kabız gibiyken yılların doktoru bi doktor var bizim bebekliğimizin kendi doktorumuz o öyle demiş bi ölçek az mama koy demiş arkadaşim hep öyle yapıyodu kilosunuda etkilememişti bbebeğin bende bazen denk düşünce öyle yapiyorum kizimin kilosunuda etkilemedi bi sorun görmedigim icin fikir verdim denemeden ne olabileceğini bilmediğim sey hakkinda hic bi zaman tahmin üzerine konuşmam heleki bebekse hiç konuşmam