Merhaba benim kızım 1 yaşına girdi sağlık ocağında 3 tane aşı olması lazım hemşire hanım alerjisi varsa kızamık aşısını yapamıyoruz hastanede yaptırmanız lazım diğer 2 aşığı yaparız demişti şimdi yine aradı aşılar aynı gün olması lazımmış yaptırabilirseniz 3ünü yaptırın yaptıramazsanız kızamık aşısını olsun 20 gün sonra diğer 2 aşıyı yaparız dedi İstanbul’da oturanlar siz hangi hastanede yaptırdınız ya da özelde ücret ne kadar bu aşılar yaptıranlar yazarsa sevinirim