Ballibademin_21 Bugün takıldı yeni diyeni bilmiyorum vajen içini kontrol ettim kesinlikle hissetmiyorum yarın tekrar hastaneye gidip doktora söylemelimiyim/sormalımıyım?
Ballibademin_21 Nurbost evet canım muhakkak hissetmek gerek yerinde olup olmadığını kontrol etmek için
Nurbost Ballibademin_21 taktırdıktan sonra doktor ultrasonla baktı yerinde bir ay sonra tekrar gel dedi bana
Bir-prens-annesiii Ballibademin_21 doktor hiç öyle bişey söylemedi bana sizin doktorunuz mu söyledi hissediyor musun hissetmen lazım gibilerine bence olması gereken zaten hissetmemek
Cileklimilkshake Ballibademin_21 hissetmemek gerekiyor. Siz onun yerinde olup olmadığını bilemezsiniz. Spiralin kayma riski var kaysada ipi oynamaz aynı yerde durur. Düzenli kontrolle ultrasonla bakılması kafidir spiralin durumu için. İp hissedilmemesi gerekir endişe edecek bi durum yok.
Ebrupinarrr Ballibademin_21 1.5 sene kullandım hiç hissetmedim ve kayma da olmadı yani hissedilmemeli bence kısa kesiliyor zaten
Ballibademin_21 Nurbost bana da öle dedi hem alttan hem ultrasonla baktı birdahaki adet sonrası gel bakalım kayma olabiliyor ilk adet sonrası dedi siz kontrol ettinizmi hiç
Nurbost Ballibademin_21 yok ben hiç bilmiyordum bile kontrol etmem gerektiğini. Ayın 5inde gidicektim işte
Ballibademin_21 Ebrupinarrr ya öylemi.Yani benimkide kısa kesilmiş belli ama çıkarırken zor çıkıyormuş kısa ipli olan ayrıca doktorları dinlediğinde diyor spiral yerinde olduğunu evde kontrol ettiğinizde ip elinize değiyorsa yerindedir diyor