Allahkahretmesin1 Buseniz_02 ben pileli aldım ilerde fon perde olarak kullanırım diye hem de kabartma desenli ve direkt gece gibi olanlardan almadım bebek gündüz olduğunun farkına varsın diye düşündüm perdeyi kapattığımda odanın içi çok hafif aydınlık kalıyor
Buseniz_02 SedaAnne evet evet biliyorum ama kendj evimde yok yatak odama alicam bebeğin odasınada bebek odası pilesiz olucak
pozitifanne06 Buseniz_02 salonda duruyodu bebis için odaya aldık biraz dağınık evim 😅 hiç çekmemisim eskiden yaa insan salonunu çekmez mi
Dhi Buseniz_02 ben blackoutu’u stor perde olarak aldım oğlumun odasında kullanıyorum,fon perde benim gözümü çok yoruyor :D ama o perdeleri kapatınca karanlık oluyor yaa off diyorum 3 gün uyurum izin verseler:D