onaltihaziran23 Merhaba bacılarım bebeğim 9. Ayina girdi fakat bı dakikadan fazla kendi oturamiyor oturabilmesi için yaptığınız aktivite herhangi bişi varssa bilgi verirseniz sevinirim 🤲♥️
Dilararden onaltihaziran23 Oğlum 4 aylıkken kucağımda destekle oturtmaya başlamıştım 5. Ayın sonu 6. Ay gibi desteksiz oturuyordu. Ekstra bir şey yapmadım aslında denemekten başla 9 aylık olduğu dönem en geç olarak desteksiz oturmuş olması gereken bir dönem diye biliyorum doktorunuza danıştınız mı?
defnemiraybebek onaltihaziran23 ben düz zemine yapışan oyuncaklar almıştım onları duvara takıp onlarla oynıcam derken desteksiz oturdu istersen bir de bu yöntemi dene
onaltihaziran23 Femme1 kullanıyoruz onlarda bı sıkıntı yok normalde hani tutuyorum bı dakki frlwn oturuyo sonra yıkılıyor