balyanaklibebe Ya kızlar bebem 2 aylık kolik spa da çok iyi geliyormuş gaz olmasada hamileykende götürmek istiyordum ama şimdide kış ayındayız üşütürmüyüm ki diye ikilemdeyim ya yorumlarınızı deneyimlerinizi bekliyorum ☺️
defnemiraybebek balyanaklibebe 2 aylıkken Eskişehir’den Antalya’ya gittim ama yaz vaktiydi o uyurken yola çıktım rahat ettim ama kış vakti bilmiyorum Arabanın kliması oyunu derece olursa sıkıntı olmaz gibime geliyor
mirayada-sevda balyanaklibebe ay ıspartanın neresindensiniz? Ben 3 aylık bebekle ıspartadan bitlise gittim 😂 ıspartadan ankaraya araba 🚗, ankaradan muşa uçak ✈️ , muştan tatvana araba 🚗 🫠 ve bu yolun dönüşü de vardı 🙈
Melekhnm balyanaklibebe ben eğirdirdeyim havlar çok iyi bu haftalar nerden geleceksiniz otobüs değilse kendi aracınız ise neden olmasın bence
Semanurq balyanaklibebe valla benim bebiş yeni doğduğunda bile uzun yol yaptı iyi değil diye başımın etini yediler ama gitmediği şehir kalmadı o kadar yeni doğmuştu Nisan ayıydı birşey olmadı şimdi hem uzun yolu seviyor hem arabayı seviyor hiç sıkılmıyor
balyanaklibebe defnemiraybebek suya girip çıkacak ya o yüzden ben üşür mü ki diyorum teşekkür ederim ☺️
balyanaklibebe mirayada-sevda ayy sizin maşallahınız varmış ya ben oda değiştiremiyorum yeri geliyor 😁
defnemiraybebek balyanaklibebe gece vakti okuyup yazınca 😅 Hayır gelmez oranın oda ve su sıcaklığı çok ideal çıkınca da mont battaniye sararsın zafen
mirayada-sevda balyanaklibebe eşim hiç istemiyordu o yolculuğu havalar vs soğuktu iyice ama şükür atlattık yani biraz ferah olmak lazım siz kalın giyidirin soğuk düşünşyorsanız. Ya da korkuyorsanız havaların ısınmasını bekleyin öyle gidin spaya
balyanaklibebe Melekhnm kendi aracımızla ya merkezdeyiz spadan çıkıp eve gelene kadar üşütürmüyüm diye ben pimpirikleniyormusum meğer milleti duyunca 😁
balyanaklibebe defnemiraybebek bir şey söyliyim mi gitmeye karar verdik ama valla battaniye hiç aklıma gelmemişti doğumdan sonra çok çalışmıyor kafam 🙏🏻