Momybabyyy https://ibb.co/y0CmBj8 Kızlar bu kahvaltılık saklama kaplarından kullanan var mı nasıl güzel mi sizce kahvaltı yaparken sofraya koyar mısınız
Tamomoz Momybabyyy benim tarzım değil ama bence kahvaltı saklama kapları çok kullanışlı olmuyor diye duydum canim
Berilsmom13 Momybabyyy şahsen koymam onun yerine paşabahçenin çok güzel saklama kapları var en azından cam
Alminazli Ben genelde tabak hazırlıyorum bununla koymam ama hazır oluyor oradan al kahvaltı tabağı olarak hazırla gibisinden ama eşinizle vs kahvaltıda koyulur neden koyulmasın
zeyslittlebaby Momybabyyy cam olsun kapaklı olsun canım bence çünkü hem sağlıklı hem uzun yıllar kullanırsın. Plastikler makineye atılınca kapakları felan bozuluyor.
gizemktlu Kahvaltı yapmaya fırsat bulmuşuz tabağı düşünecez her tabakta yenir yeterki huzurla bereketle yiyin 😊😊
Tamomoz Momybabyyy bambu daha iyi olabilir görüntü olarak ama ahşap bende vardı alt kısmı yamuldu yıkarken en iyisi porselen bence