Hanımlar kendi çocuklarınıza doğum günü hediye aldınız mı? 1 yaş 2 yaş kadar küçük olduklarında ? Aldıysanız ne aldınız?
Ben oğluma daha 5. Yaşında bu sene almayı düşünüyorum ondan önce hiç doğum günü diye özel bir hediye alıp paketletip vermemiştim genelde ihtiyaçlarını aldım hep ya da doğum günü dışında akülü araba vs ama doğum gününe özel bir şey almamıştım. Sizlerden öneri istiyorum 1 yaşına girecek kızım ve 5 yaşına girecek oğlum için.