Karlaninannesi Esimle birlikte 6-7 gunluk bi yurtdisina gitme durumumuz var bebegimde o zaman 10 aylik olmus oluyor bebegimi goturemiyoruz ne yazikki bebegim suanda emiyor ve ara arada formul mamada iciyor dondugumde bebegim beni tekrar emer mi diye endiseliyim bu tarz bi ayrilik yasayip bebeginiz tekrar emdimi anneler
Kuzularinanasi Karlaninannesi emer bnce sknti olmaz.bnde 15aylik falandi yurtdisina ciktim 4 5 gun yoktum.sagdigim sutu icmis ilk gece.ama öyle aranmamis yani ki normalde memeye duskundur.sonra hic meme anne sutu aramadan baska seyler yemis icmis.ben gelince de aynen emmeye devam etmisti.
Kuzularinanasi Karlaninannesi unutmadan yaniniza pompa alin cunku gogsunuz sisecek sagmaniz lazim.ben oyle yapmistim gun icinde 2 3 kez fln sagdim ki mastit olmiyim diye.
Ogulluana Karlaninannesi hayır tecrübe etmedim uzun süreli bırakmadım oğlumu tatillerde hep yanımdaydı. Her çocuk bir değil tabiki ama sürekli mama yerse anne sütünü istemeyebilir sağdığınız sütü de biberonla içmesi onun kolayına gelecek ve yine emmeyi bırakabilir ama tabiki yine de her çocuk bir değil . Kaşık veya şırıngayla beslemek olabilir yeni doğan bebeklerde yapılan gibi ama on aylık diyorsunuz nasıl olur bilemedim öylede
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Endişe etmekte haklısınız, merak etmeyin emer. Bende mecburi sebepten dolayı 1 hafta kadar emzirmedim, sağarak vermiştim ama ben. Sütümn kesilmesinden de korkmuştum. Çok şükür Sıkıntısız bir şekilde hala emiyor
Karlaninannesi Ogulluana ben suandada meme mama bir arada gidiyorum biberonla mama veriyorum ve meme reddi sorunumuz olmadi cok sukur o yuzden biraz daha birakmama ihtimaline sicak bakiyorum bakalim artik tesekkurler