Kuzenim 1 hafta önce doğum yaptı 5. Sezaryenini bebekte kendiside çok iyiydi ameliyattan ertesi gün akıntı olmuş dikişlerindr doktora söylemiş oda umursamadan bişey yok diyip 2 gün öyle bekletip çıkarmışlar kadın evinde bir gece yattı sonra tekrar yatış oldu hastanede kullanılan malzemeler yüzünden kuzenimle birlikte 20 kadın daha aynı şikayetten gelmiş neyse dikişin 4 katını canlı canlı sökmüşler yarın tekrar dikiş yapacaklarmis o acıyı düşünemiyorum 😪😮💨