Bebeklerinizle gününüz nasıl geçiyor bizim sabah uyanış 9 buçuk. Geri 12 buçuk gibi ilk uyku 2 gibi uyanış aksam 5te tekrar Bi uyku gece de 11 11 buçuk gibi uyuyor. Yürüme yok sürünüyor 4 disimiz çıktı. Evde çok sıkılıyor dışarıda olmak istiyor ama havalar malum. Birde akşama kadar benle birlikte olduğu için benden başka kimsede durmuyor devamlı yapışık ikiz gibiyiz. Odadan bile çıksam.agliyor .