bsr9696 neredeyse yenidoğan döneminden sonra hep kucağımda yıkadım, sonra vakumlu oturağa geçiş yaptık, ama onda da kucağıma geliyordu. Zaten sonra 11. Ayda felan artık ayakta dikilmeye ve ara ara kucağıma gelmeye başladı. 16 aylık hala da öyle yıkanırız, bir sorun yaşamadım.