rodisko bizimkinde alerjisi vardı bilmiyorduk normal kusuyor sandık sonra bir gece Allah’tan ablamla konuşuyorduk nefes alamayidina bir baktım ağız dolusu lusuyoryatagi hep battı ay çok korktum ya bide millet 6 aylıktan bebeğin odasını ayırıyorlar uykuyla ölüm bir bazen yorgun düşüyoruz uyanamiyorum nasıl yapıyorlar bilmiyorum o süreçte bebeğim hep benle beraber yattı sonra beşiğinde yaptırmam bile zulüm gibi geldi ayrılmak istemedim