Kızım 12.5 aylık hala 2 uyku yapıyoruz ve en son uykusundan 17.00 da uyandı ve az önce 23.15 gibi uyudu o kadar zor ki neden böyle yapıyor anlamıyorum .uykusu olduğu için miziklama yada uyku sinyali de yok sürekli oyun oynama istiyor :( uyutmsam sabaha kadaroynar .normal mi bu ya sizin bebislerinizin uyku düzeni nasıl ve gece beslenmesini kestiniz mi .?