tugbzk Ben de bu gece dört aylık kızımı mecburen kundak yapıp da uyuttum gerçekten uyudu yani çocuk en azından biraz uyuyabildim aslında dördüncü ayda kundak yapılmaması gerektiğini biliyorum ama buna mecbur kalıyorum sizin de dediğiniz gibi yüzünü yırtıyor kulağını çekiştirdiğinde kulak arkasını bile kanattı oldu birkaç defa mecburen kundaklıyorm