Sedefff evet devlette üni.hastanesinde cektirdim.cok kisa bi islem.ozelde narkoz verip bi ton para aliyorlar.hic gerek yok.gercekten 2 3 dk fln suruyor yani.kendinizi kasmadan durursaniz ,alttan muayene gibi bisey yani.egerki rahim yolunda tikaniklik varsa,yollanan ilac o tikanikligi acabilir ve hamile kalma sansiniz olabilir.eger ki bu sebeple yaptircaksaniz.