Umutveannesi yildizsimsek ebebekten baby walk almıştık memnunum yani en fazla 3 ay giyebiliyor zaten ayakları hemen büyüyor
Semaaa39 yildizsimsek vicco baktık 23 no oldu ama bi garip geldi bize. Skechers denedik. Işıklı modellerinden. Güzelde yürüdü oğlum ama karar veremedik. Doktorumuzda bike önerdi. Yumuşak düz taban ve bükülebilir olması önemliymiş
Dilararden yildizsimsek Daha yürümeyi bilmeden önce 10. Ayda felan vicco almıştık, yaşında yürüdü oğlum ve hiç zorlanmadı ayakkabı ile yürümekte. Şimdi 16 aylık hala vicco ve Adidas sırayla giyer, yani ilk adım dönemi kesinlikle vicco sonra istediğinize geçin
Merve141414 yildizsimsek vicco kesinlikle bana göre yani ilk oğlumda aldığım hala daha sapa sağlam 2 çocugumuda büyüttü nasipse 3. Yüde büyütür basaka marka aldık hemen ya yırtıldı yada bozuldu ayakkabı ama vikko aldıklarım 4 sene rahat kullanılıyor en az nerdeyse 5 tane vicco var elimde sadece 1 tanesi baya eskidi onu aşırı giydiler çok rahat oluyor büyük oğlum 4 yaşında hala daha vicco alıyorum başka markalar rahat olmadı ona kuculeni kardesi giyor ve yıpranma olmuyor eski gibide durmuyor yıka yıka giydir filodan smyada başka yerden normal marka aldığımda ayakkabı hemen bozuluyo