[silindi] ben 69la başladım şu an 65 kiloyum. Bende yemek yemeyen biriydim ayak üstü atıştırmayla geçirirdim ama bu şekilde hiç veremedim. Günde 2,5 litre su içmek gerek ödemleri atabilmek için. Bir de aç kalmak değil de protein ağırlıklı ve yağsız şeyler tüketmek önemli. Diyetisyenle başladım açta kalmıyorum yani diyetisyen desteği alabilirsiniz aslında